plezurigan viziton !

plezurigan viziton !

10.12.15

Ĉu mi hontos pro miaj samlandanoj venontan dimanĉon ?



Venantan dimanĉon, en Francio, okazos la rebaloto por elekti la estranojn de la regionaj parlamentoj.
En almenaŭ tri el la regionoj, la ekstremdekstrema partio FN (Fronto Nacia) estas, laŭ la unua voĉdono, en bona pozicio por venki.
Samkiel multaj aliaj popolismaj partioj en Eŭropo, tiu faŝista partio surfas sur la ondo de la depresio kaj timo pro enmigrado.
Mi esperegas konscian revekiĝon de la franca popolo, por ke ili voĉdonu, kaj voĉdonu kontraŭ tiu partio, kiu predikaĉas malamon inter francoj laŭ ties devenoj, religioj, seksorientiĝoj…
Mi pisas, ni pisu sur la FN-partion !  


3 commentaires:

  1. pas très élégante, cette image de la démocratie!

    RépondreSupprimer
  2. Joseph,
    Un parti qui met en péril par son idéologie les principes même de la démocratie, liberté, égalité, fraternité, ne mérite que mépris et méfiance. N'oublions pas l'histoire !

    Joseph komentis : Ne tre elegantas tiu bildo de demokratio !
    Mi respondis : Partio, kiu endanĝerigas, pere de sia ideologio, la enajn principojn de la demokratio, t.e. libereco, egaleco, frateco, tiu ĉi meritas nur malestimon kaj malfidon. Ni ne forgesu la historion !

    RépondreSupprimer
  3. je pense comme toi en ce qui concerne les valeurs nauséabondes qui font le lit de ce parti, mais là où je m'oppose c'est la manière de combattre par le mépris,la haine , et non pas par le dialogue ce qui pour moi est une des vertus de la démocratie! moi si je comprends la France vu de l'extérieur, je vois 40 pourcents de salauds et de cons, et 60 pourcents de déçus après le second tour! mais je sais qu'en disant cela je suis réducteur mais le suis je si je dis que François Mitterrand a du sa première victoire au report des voix du P C, parti d'extrème-gauche, nono et dont les crimes historiques ont l'air d'être plus vite oubliés que ceux de l'extrème-droite!

    RépondreSupprimer